Oμάδες τροφών-απαραίτητες για το παιδί σας

4 ομάδες τροφών που δεν πρέπει να λείπουν από την διατροφή του παιδιού σας

paidd1.  Αμυλώδεις υδατάνθρακες
– Οι υδατάνθρακες όπως το ψωμί, οι πατάτες, το ρύζι , τα μακαρόνια και τα δημητριακά παρέχουν ενέργεια στα παιδιά και πρέπει να αποτελούν την βάση της διατροφής τους.
– Προτιμήστε προϊόντα ολικής αλέσεως τα οποία είναι και σημαντικά για την υγεία του εντέρου αλλά προκαλούν και περισσότερο κορεσμό.

2. Γάλα και Γαλακτοκομικά
– Προτιμήστε γάλα και γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά όπως ημιάπαχο γάλα, γιαούρτι και τυριά χαμηλά σε λιπαρά αφού το ασβέστιο που περιέχουν είναι σε ίδιες ποσότητες με τα κανονικά.
– Προσφέρετε 3 μερίδες καθημερινά
– Μια μερίδα ισοδυναμεί με 1 ποτήρι γάλα, 1 φέτα τυρί, 1 μικρό γιαούρτι.

3. Φρούτα και λαχανικά
– Συμπεριλάβετε τα φρούτα και τα λαχανικά τουλάχιστον πέντε φορές την ημέρα στην διατροφή του παιδιού σας.
– Για παράδειγμα χρησιμοποιήστε τα φρούτα σαν ενδιάμεσα και περιλάβετε λαχανικά στο σάντουιτς του παιδιού σας.
– Προσφέρετε ποικιλία φρούτων και λαχανικών σε διάφορα χρώματα για να παίρνουν περισσότερες θρεπτικές ουσίες αλλά και να είναι πιο διασκεδαστικό.

4. Κρέας, Ψάρι και Υποκατάστατα (πρωτεΐνες)
– Κρέας και υποκατάστατα  όπως πουλερικά, ψάρια, κόκκινο κρέας (χοιρινό, βοδινό, αρνί), αυγά , ξηροί καρποί, προϊόντα σόγιας και όσπρια είναι σημαντικές πηγές πρωτεΐνης.
– Στοχεύετε να έχετε στο διαιτολόγιο σας ψάρι και όσπρια τουλάχιστον από 1 φορά την εβδομάδα.
– Τα όσπρια βοηθούν να νιώθουμε την αίσθηση του κορεσμού ταχύτερα , έτσι είναι χρήσιμα υποκατάστατα του κρέατος.
– Μην μαγειρεύετε κόκκινο κρέας περισσότερο από 2 φορές την εβδομάδα, αφού είναι υψηλό σε λιπαρά.