ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΜΑΥΡΙΣΜΑ

ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΑΥΡΙΣΜΑ

mavrisam

Η πολύωρη έκθεση στον ήλιο μπορεί να δημιουργήσει σημαντικά προβλήματα στην υγεία σας. Αυτό φυσικά το ξέρετε. Εκείνο όμως που δεν γνωρίζετε, είναι πως οι μικρές δόσεις έκθεσης στον ήλιο μπορούν να ‘ευεργετηθούν’ από την διατροφή σας και να αποκτήσετε γρηγορότερα το μαύρισμα που επιθυμείτε.

Η συστηματική κατανάλωση συγκεκριμένων τροφών μας επιτρέπει να έχουμε επιδερμίδα καλά ενυδατωμένη και καλά προετοιμασμένη για υγιεινό και όμορφο μαύρισμα.

Οι τροφές που μας βοηθούν στο μάυρισμα είναι :

Αυγά
Περιέχουν άφθονη βιταμίνη Α και αμινοξέα που ενισχύουν την παραγωγή της μελανίνης και της βιταμίνης Β2, η οποία αποτελεί άριστο θρεπτικό συστατικό για το δέρμα.

Καρότα
Είναι πλούσια σε β-καροτίνη και δεν είναι ευεργετικά μόνο για την αντιοξειδωτική τους δράση, αλλά συντελούν στη διατήρηση ενυδατωμένου και ελαστικού δέρματος.

Βερίκοκα
Αποτελούν συμπυκνωμένη πηγή β-καροτίνης και έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση. Θα πρέπει όμως να αποφεύγουν την υπερκατανάλωση όσοι αντιμετωπίζουν προβλήματα με τα νεφρά, διότι είναι πλούσια σε οξαλικό οξύ, που προκαλεί πέτρες στα νεφρά.

Ροδάκινα
Εκτός από καροτινοειδή, περιέχουν και φλαβονοειδή, που ευνοούν το μαύρισμα. Τα ροδάκινα με κίτρινο χρώμα είναι λιγότερο νόστιμα από τα λευκόσαρκα αλλά προστατεύουν πιο αποτελεσματικά το δέρμα.

Ακτινίδια και λεμόνια
Αποτελούν σημαντικότατη πηγή βιταμίνης C και έχουν την ικανότητα να καταπολεμούν τις επιβλαβείς ιδιότητες των ελεύθερων ριζών και να επαναδομούν το κολλαγόνο.

Γάλα και τυριά
Είναι μια καλή πηγή βιταμινών Α και Β2. Βέβαια καλό είναι να προτιμούνται τα χαμηλά σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα (1,5%-2%) για όσους προσέχουν τη σιλουέτα τους.

Αναποφλοίωτα δημητριακά
Εκτός από βιταμίνες Α και Β2, περιέχουν σημαντικές ποσότητες σεληνίου, το οποίο παρεμποδίζει τη διαδικασία της οξείδωσης και του σχηματισμού των ελεύθερων ριζών. Περιέχουν επίσης ψευδάργυρο, που βοηθάει στην επούλωση των ηλιακών εγκαυμάτων.

Ψάρια
Είναι πλούσια σε σελήνιο και βιταμίνες Α και Β2..